01 02 03 karin addis snapshots: ülihea toit 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

ülihea toit

34
Mu proua majaomanik elab kõrvalmajas ja oli minu külastamiseks laupäeva varahommikul pidulikud riided selga pannud. Hiljem saadab ta mulle lõunasöögiks korvitäie doro wati ehk vürtsikat kanahautist munaga, minu meelest on see sama kui Selma tehtud signi. Etioopia on gurmaani paradiis. Kohalik toit on erinevad paksud kastmed švamja ülepannikoogi injera peal. Majaomanik tunneb huvi, kas mul indžeerapann ikka on. Ei ole veel, vangutan pead. Mu uus lemmiktoit on tagabino e herne-tomati-sibula-kaste, mille Merle eestvedamisel nurgapealsest pimedast urkast leiame. Kõike süüakse kätega, haarates väikse tüki indžeera-saia sisse nii palju kastet kui mahub. Peale kõige on hapukas indžeera ka gluteenivaba, tehtud maailma väikseimast teraviljast teffist. Ja mu uus lemmikjook on avokaadomahl pooleks guaavamahlaga - paksudest värsketest ülitoitvatest mahladest olen mitu aastat puudust tundnud, viimati jõime neid jugode nime all Anneliga Colombias, Eestis on midagi sarnast smuutid, kuid pooleks vee ja lisaainetega. Mahladele tuleb sisse segada laimi, et võimalikud pisikud ära tappa. Kõik mida ei saa koorida või keeta, on euroopa kõhule kahtlane, ütleb kolleeg. 

Täna alustas meie tänava ortodoksikiriku preester (eelmisel fotol) üle kvartali laulmist kell 3 öösel, tavaliselt hakkab ta pihta 5.30 paiku hommikul.
35 36 37 38