01 02 03 karin addis snapshots: diivani ostmine 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

diivani ostmine

34


Kui kurdan, et tahan oma koleda ELi diivani välja vahetada, ütleb Soome kolleeg, et põhjamaalased tellivad mööbli Sinilt. Sini on Soome firma, nagu Etioopia IKEA. Kuna aadresse Addises ei ole, võtab poe ülesleidmine kuu aega. “Meskel Flower Roadi peal pärast Dreamlineri hotelli,” öeldakse mulle. Satun sealt mitu korda mööda sõitma, aga ei leia. Ka kolleeg Ron märkab, et mul on kole töömööbel, ma siis mainin, et olen püüdnud Sinit otsida. “Aa, see on Meskel Flower Roadili vasakut kätt pärast seda imelikku ristmikku, kust vanasti raudtee läbi läks ja paremal on maisitaimed.” Olen saanud tõeliseks kohalikuks, sest see selgitus viib mu täpselt õigesse kohta. Hüpanud kõrgetes valgetes kontsades üle pori satun poodi, mis täis puhta joonega simplistlikke diivaneid ja toole. Sini saabub pool tundi kokkulepitud ajast hiljem ja osutub hiinlaseks. Õige jah, meenub, et üks abikaasadest on soomlane, teine hiinlane. Sini tuleb pühapäeva hommikul kell 8 mu koju toa järgi diivanit disainima. "Aa, ma saan aru, miks sul uut on vaja," ütleb ta sisse astudes ja arvab, et mu mööbel on depressiivne. Saan põhjamaalaste allahindlust. 
35 36 37 38