01 02 03 karin addis snapshots: pärast Pariisi 04 05 15 16 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 31 32 33

pärast Pariisi

34

Kolleeg küsib esmaspäeva hommikul, kuidas mu nädalavahetus läks, teen veidi tüdinud näo, et pidin ainult lapse asju tegema, koolis lipuparaadil käima, Hiltonis ujuma, jalgpallitrenni vaatama ja hamburgereid sööma. Jään siis vait. “Jah, see oli kohutav nädalavahetus. Mu sõber Lõuna-Prantsusmaalt oli just Pariisis ja küsis enne nõu, kuhu sööma minna. Soovitasin üht restorani... ja nüüd... Terve päeva püüdsin talle kirjutada, ei midagi, tead, see on kohe Bataclani lähedal,” ohkab ta. Issand, mu kolleeg on ju pariislane, mina siin räägin basseinist. Oma tumeroosas kampsunis ja tumedates teksades näib ta pigem kirjaniku kui prantsuse daamina. Aga kingad on šikid. “Tead, siin Aafrikas me käime riides vastavalt oludele, aga need kingad, need on Pariis. Pariisis ei lähe ükski ametnik nii kodust välja nagu ma siin tööl käin. Pariisis me käime comme-il-faut, riietus on see, kes sa oled, kellena töötad, kuhu sa jõuda tahad ja kellega lõunatad. Siin – vahet ei ole, nad ikka ei vasta su meilidele.”
35 36 37 38